Total Pageviews

Wednesday, January 6, 2010

Car baklava

Obozavam baklavu. Ne svakakvu. Ne preslatku, ne presuvu, presilnu... vec ono bas taman!
Onakvu kakvu mama pravi. Osim mamine, i ova baklava je na mene ostavila utisak. Jos odavno.
Tek sam dobila recept i odmah je isao na probu :-) Da vidim znam li je ja napraviti, kakva ce ispasti i jeli onako ukusna kako je se sjecam.
Malo sam mjere korigovala prema svojim potrebama.




Potrebno je:

-4 kom jaja,
-6 kasika secera,
-5 kasika brasna,
-100gr cokolade,
-250 gr mljevenih oraha,
-1 kasika ruma i
-jedno pakovanje kora (375 gr).
-125 gr putera (otopljenog) i
-3 kasike ulja

Za zaljev:

-600 gr secera i
-4 dl vode




Postupak:

-Prvo napravite zaljev. Stavite secer i vodu da prokuva i ostavite neka kuva 5-6 min, zatim skinite sa vatre.
-Umutiti posebno bjelanca i zumanca sa po tri kasike secera, pa umuceno sjediniti i dodati brasno, cokoladu, orahe i rum. Sve dobro izmjesati i ostaviti na stranu.
-Namazati sa malo putera ili ulja kalup velicine 20x30.
-Kore podjeliti na dva jednaka djela.
-Redjati u kalup jednu po jednu koru i svaku poprskati sa mjesavinom otopljenog putera i ulja.
-Kada se potrosi polovina kora, onda ide fil, pa preko fila opet redjanje kora, jedna po jedna i svaku poprskati mjesavinom otopljenog putera i ulja.
-Kada je sve poredjano, reckavim nozem isjeci baklavu uzduz, prekriti folijom i staviti da se pece.
-Peci na srednjoj temperaturi dok se malo zapece pa je onda isjeci i poprijeko, vratiti da se pece dok fino porumeni.
-Kada je porumenila, zaliti je i ostaviti da se hladi i upije zaljev.
Ohladjenu posluziti i uzivati :-)



xxx
Napomena!
-Kada zaljevate baklavu bolje je da sipate po malo zaljeva sve dotle dok baklava upije dovoljno zaljeva, nego da sipate cjelu kolicinu zaljeva jer se moze desiti da vam bude previse pa ce baklava biti "premokra". Koliko ce baklava upiti zaljeva zavisi od vrste kora koje koristite.

9 comments:

  1. Volim svaku baklavu. I ova mi izgleda fenomenalno!

    ReplyDelete
  2. Moram priznati da jako dobro izgleda,verujem da je ui ukusna zbog spoja oraha i čokolade!

    ReplyDelete
  3. Dobraaa i jako ukusna kad se dobro ohladi :))!!!

    ReplyDelete
  4. Navikla sam na klasicnu baklavu ali bi i ovo rado probala :)))

    ReplyDelete
  5. Ja sam nesto slicno samo bez cokolade pravila ali pod nazivom sevdidzan baklava

    ReplyDelete
  6. Ovo izgleda fantasticno!
    Radila sam i ja baklavu, al perzijsku s bademima i ruzinom vodicom.

    ReplyDelete
  7. Menoi je svaka baklava neodoljiva (pod uslovom da se fino napravi :-)
    Maninas, ne mogu ni zamisliti kako je fina ta baklava o kojoj ti pricas :-)

    ReplyDelete
  8. Evo ovako izgleda:
    http://maninas.wordpress.com/2009/11/22/persian-baklava-the-sweet-end-to-our-feast/
    :D Super je bila! Malo vise suha nego turske baklave, al isto jako ukusna.

    I ja obozavam baklave, i opcenito srednje-istocne slatkise! ima jedan marokanski desert, m'hencha ili zmija, koji je zarolan bas ko zmija i ima savrsen okus! Bademi, cimet i narancina vodica - savrsenstvo! Plus vizualno super izgleda jer je savijena u prstenove ko uze, tj kao zmija. Pravila sam to s frendom, morat cu opet!

    ReplyDelete