Total Pageviews

Sunday, April 25, 2010

Muffins sa lubenicom







Potrebno je:

- 400 gr lubenice (crvene, slatke i socne :-),
- 225 gr brasna,
- 2 kasike secera,
- 1 kasika praska za pecivo,
- 50 gr putera (rastopljenog),
- 1 jaje (lagano umuceno),
- 140 gr komadica bjele cokolade,
- malo narendane korice limuna i
-vanilin secer (za posipanje).





Postupak:
-Zagrijte rernu na 180 stepeni li na 160 stepeni ako je fen rerna.
- Lubenicu ocistite od kospica i izmiksajte u blenderu.
- Stavite brasno, prasak za pecivo, narendanu koricu limuna i secer u veliku posudu.
- Zatim dodajte jaje, puter i izmiksanu lubenicu i izmjesajte viljuskom da se sve sjedini.
- Dodajte komadice bjele cokolade i umjesajte ih u masu.
-Namazite kalup za muffins s malo rastopljenog putera, zatim rasporedite masu u kalup i pecite.
- Pecene mafine prohladite, pospite vanilinim secerom i posluzite.




Ja nisam imala komadice bjele cokolade pa sam stavila tamne.

Recept je iz magazina GoodFood.

5 comments:

  1. Jedno pravo čudo na tvojih trista. Nikad nisam čula za muffins sa lubenicom, pa mi čak nije palo na pamet da bi se mogli praviti sa lubenicom. Odlično...

    ReplyDelete
  2. Sjajna novotarija! Sličice su divne!

    ReplyDelete
  3. Genijala ideja, koje se nikad ne bi sama setila :)))
    Super receptic :))

    ReplyDelete
  4. vrlo zanimljvia ideja, baš me zanima okus pečene lubenice u ovoj kombinaciji! fotke i boje na fotkama su prekrasne i baš ljetne! :)))

    ReplyDelete
  5. Eh, ovo je i za mene bilo nesto bas novo. Nikad lubenicu nisam jela na ovaj nacin :-)
    Jednostavno sam ih morala napraviti kada sam nasla recept :-)

    ReplyDelete