Total Pageviews

Tuesday, December 28, 2010

Praznicna idila

Cudno je kako mi vrijeme izmice i klizi kroz prste u ove praznicne dane.
Moja organizacija je ravna nuli vec neko vrijeme a na izmaku ove godine ta nula je sve veca i veca.... Krenem na tristo strana i na kraju ne stignem niti na jednu. A praznici tek pocinju :-)

Jako sam zeljela svakoj od mojih dragih food blogerki, onako pojedinacno napisati cestitku na njihovom blogu ali ne stigoh, vec napisah jednu kolektivnu na mome blogu (sa sve proslogodisnjom slikom jelke od rafaelo kuglica).

Htjedoh i napisati nesto u praznicnom tonu ali...
Htjedoh i postaviti neke nove recepte, ni to ne stigoh.

Ali eto, nadjoh vremena da napravim par fotografija i podjelim ih sa vama u zelji da vam prenesem malo Pertovske praznicne idile u doceku Bozica i Nove godine na +42 (bilo juce).

SRECNA NOVA GODINA!!!




















12 comments:

  1. Sretni praznici draga moja, tebi i tvojoj porodici i svako dobro vam želim... I mada ne mogu da zamislim NG na 42 stepena ali... ma nebi se bunila ;)

    ReplyDelete
  2. Uh, Djeda Mrazu tu nije lako! Fotke su skrooooz nestvarne! Sve najbolje!

    ReplyDelete
  3. Obožavam ljeto, ali doista kao ni maslinka nemogu zamisliti Novu uz 42 C..slike su krasne zbog osjećaja ljeta, ali nekako kontradiktorne uz ove jelke i ukrase...
    Draga Sanja želim ti sve najbolje u Novoj 2011. g, tebi i tvojoj familiji, neka bude sve baš onako kako Vi to sami poželite...

    ReplyDelete
  4. Duhovito! Ovde je danas cak i tecnost za odmrzavanje sofersajbne danas uspela da se smrzne :)
    Lepe su fotkice :)

    ReplyDelete
  5. Joj sanja kod tebe bas grije :)
    kod nas je umjereno toplo,cak mi bude malo hladnjukavo poslije kise,koj nam je sinom u sydneju rashladilo bas dobro !!!
    Zelim vam sve najbolje u nastupajucoj godini !!!:)

    ReplyDelete
  6. Draga Sanja, sve najbolje tebi i tvojoj obitelji..

    Razumijem te za vrijeme i meni je tako.. Nisam ništa bila slobodna preko ovih blagdana, a sve upada u vikende, tako da od kolača i poslastica baš ništa..

    i taaaaaaako sam ljubomorna .. mijenjam -8 C za +42 C :)

    ReplyDelete
  7. Neki dan sam kod Ruze videla slicne fotke i pozelela da jednom okusim takav docek Nove godine, pa ko zna :)
    Tebi i tvojoj porodici zelim sve najlepse!!! Uzivajte u najludjoj noci i danima koji slede :)))

    ReplyDelete
  8. Hvala svima na tako lijepim zeljama :-)
    Sto se tice novogodisnje temperature u Pertu.... Ja se jos nisam navikla.
    Kada se primaknu praznici uopste nemam taj osjecaj, niti osjetim onu praznicnu caroliju u zraku.

    ReplyDelete
  9. Srecna NOva godina :)Predivne slike, i kad vidim leto, nije vazno gde i kolika je temperatura, odmah bih tamo :) Ne volim zimu, sneg i mraz :(

    ReplyDelete
  10. Hvala Jafi. Srecna Nova godina i tebi :-)
    Eh, dosadi i sunce i vrucina vjeruj mi.

    ReplyDelete
  11. Sve najbolje draga i svako dobro, pusa!!!

    ReplyDelete
  12. I tebi takodje draga Jasenka. Puno pozdrava :-)

    ReplyDelete