Total Pageviews

Friday, February 4, 2011

Cokoladni rolat sa kardamomom



Cokoladni kolaci, skupa sa orasastim, su na vrhu ljestvice moga poimanja dobrog, konkretnog i mocnog deserta.

Ovih dana mi se jako jelo bas nesto cokoladno. Razmatrala sam recepte i gledala kako u tu pricu uklopiti i orahe , da bih dobila neku cokoladno-orasastu fantaziju .....mmmm :-)



Od velikog broja recepata, odluka je pala na cokoladni rolat od nase drage Mignonne ( iako je recept bez oraha). Ali nekako u tome receptu su mi "skripala" svjeza jaja u filu. Razmisljala sam sta uraditi po tome pitanju i kakve promjene napraviti kada me je Tamara "zagolicala" cokoladnim tartufima i ujedno podsjetila na jos jedan slican recept, koji sam jos poodavno zapazila na blogu Voce i povrce.
E onda sam bila u nedoumici sta praviti.
Posto se nikako nisam mogla odluciti za samo jedan, a tri bi mi bilo previse :-), procitala sam sva tri recepta, iskombinovala ih i napravila ubitacnu cokoladnu fantaziju.

Evo kako :



Potrebno je:


Za koru;

- 3 jaja,
- 3 kasike smedjeg secera,
- 2 kasike brasna,
- 2 kasike kakaoa,
- pola kasike ekstrata ruma i
- na vrh noza praska za pecivo.

za fil;

- 200 ml slatke pavlake za kuvanje,
- 2 prstohvata expreso kafe u granulama,
- 40 gr putera,
- 3 mahune kardamoma i
- 200 gr tamne cokolade.




Postupak:

Kora;

- U dubljoj posudi umutiti jaja sa tri kasike secera.
- Zatim dodati brasno i kakao, pa opet sve fino umutiti.
- Na kraju dodati ekstrat ruma i prasak za pecivo, i umijesati u masu.
- Kalup (20x30) obloziti papirom za pecenje, izliti masu pa ispeci koru.
- Pecenu koru, dok je jos topla, staviti na vlaznu krpu i umotati u rolat, pa ostaviti da se ohladi.

Fil;

- U serpu staviti slatku pavlaku pa dodati expreso kavu i nagnjecene mahune kardamoma.
- Staviti na tihu vatru da prokljuca.
- Kada prokljuca dodati puter i cokoladu iskidanu na kockice i mijesati da se sve otopi i fino sjedini.
- Kada dobijete kompaktnu masu, smaknite sa vatre i stavite da se prohladi.
- Prohladjen fila staviti u frizider na dodatno hladjenje.
- Kada se fil stisnuo, nafilovati koru sa 2/3 fila, umotati u rolat pa ga glazirati sa preostalom 1/3 fila.
- Po zelji mozete rolat posuti i kakaom.
- Rolat dobro rashladiti u frizideru, isjeci, pa posluziti.





Napomena:
- Ovo su mjere za jedan mali rolat. Ako zelite veci, uduplajte sastojke :-)

11 comments:

  1. Baš izgleda ubitačno!!! Ali i savršeno :))

    ReplyDelete
  2. Primamljiva rolada, kardamom i čokolada, savršen spoj finih okusa.

    ReplyDelete
  3. Divno izgleda! Jako čokoladno što volim, a izrezan ko po špagici, pedantno i uredno!

    ReplyDelete
  4. Ma i meni se jede slatko,ali mi je vruce,pa samo nesto nabrzinu napravim...ovo izgleda bas dobro !!!!

    ReplyDelete
  5. oduševljena sam! Jako mi je drago što su moje kuglice bile jedna od inspiracija za ovakvu divotu, izgleda predobro i jako mami :) Rolat je savršen, svi okusi koje volim, čuvam si ovaj recept! :)

    ReplyDelete
  6. Super rolada a i vrlo dobro izgleda...

    ReplyDelete
  7. Nabavila sam i ja kardamom i tražim nešto u šta bih ga mogla ubaciti. Danas sam ga ubacila u moju lijenu pitu i baš mi dobro šmeka:)
    A rolada je odlična i naravno da bih morala bar uduplati mjeru:)

    ReplyDelete
  8. Posle safrana i vanilj, kardemuma je moj omiljen zacin. To uvek imam ali moram priznati da nikada nissam probala sa cokoladom. Uradicu to prvom prilikom.

    ReplyDelete
  9. Un buon sapore e profumo con l'aggiunta del cardamomo, brava ciao

    ReplyDelete