Total Pageviews

Wednesday, April 27, 2011

Kuvana jaja i dekoracije



Mislim da postoji dosta ljudi (citaj: zena :-) koji imaju problem kako potrositi jaja poslije Vaskrsa.
Kuvana jaja su dobro dosla u dosta recepata i u sustini ih je jako lako iskoristiti ali, sto se vecine tice, problem lezi u ideji i inspiraciji.





Meni nije ostalo mnogo jaja jer ih nisam mnogo ni obojila, pa tako da mi nisu bili potrebni recepti sa jajima niti ideje kako ih utrositi ali zato sam se potrudila da nadjem zanimljiv i dekorativan nacin posluzivanja jaja.
Htjela sam da jedenje Vaskrsnjih jaja podignem na visi nivo i da se to ne svede samo na: slupaj jaje, oguli ga i pojedi :-)






Za dorucak smo imali ove preslatke jezice posluzene na prepecenom hljebu sa listom salate i suvim mesom.
Za iglice i nos sam upotrijebila vlasac a za oci crvenu papriku. Pravljenje jezica kratko traje i sve ide glatko i brzo :-)

Dakle, za dva jezica vam je potrebno:

-Jedno kuvano jaje,
- vlasac i
-cetiri sitna komadica svjeze crvene paprike ili paradaiza.

Prvo pripremite oci, iglice i nos a zatim "uzrovite" zumance u obje polovine jajeta (lakse je stavljati iglice).
Zabodite iglice, stavite jezicima oci i nos i posluzite ih po vasoj zelji.








Gljive su nam bile dekoracija i nesto izmedju priloga i salate za rucak :-)





Za tri gljive potrebno vam je :

- Troje kuvanih jaja,
- tri manja paradaiza,
- pavlaka i
- jedna cakalica.

- Paradaizu odrezite gornji dio, gdje je peteljka, nesto manje od polovine i ocistite od sjemena tako da izgleda kao kapica.
- na oguljeno kuvano jaje stavite ocisceni dio (kapicu:-) od paradaiza i uz pomoc cackalice na kapicu nanesite tackice od pavlake. To je to :-)
Posluzite kao prilog ili salatu .





Iskreno se nadam da ce vam ove ideje biti od koristi ili da ce barem podstaknuti vasu licnu mastu i kreativnost.

Ideje sam pronasla na internetu.

7 comments:

  1. Pecurkice su mi najsladje od svega, ali bih rado poruckala i jednog jezica!;)))

    ReplyDelete
  2. Prekrasne su ideje! A zaljubila sam se u ove pecurkice :))))))

    ReplyDelete
  3. Predivno izgleda i za decu a i za nas odrasle.Uvek lepo videti nešto ovako kreativno

    ReplyDelete
  4. odlične ideje za dekoraciju i posluživanje jaja. I ježići i gljivice su mi preslatki !

    ReplyDelete