Total Pageviews

Monday, June 13, 2011

Integralni slatki hljeb sa kandiranim vocem






Kao neko ko nije ljubitelj slatkih hljebova niti suvog i kandiranog voca rijetko se upustam u kulinarske avanture koje podrazumjevaju jedno ili drugo. Ovaj put sam se odlucila na to iz dva razloga, prvi je:
Imala sam suvog i kandiranog voca koje je vapilo da se utrosi ili bi u protivnom za par dana zavrsilo u kanti za smece,
drugi razlog je: moja teznja da ostalim ukucanima priustim i nesto sto ja bas i nebih pravila zbog sebe, ne zelim da budu "zakinuti" za stvari koje ja ne "ljubim".

Hljeb je ispao jako fin i ukusan, tako da sam ga i ja jela vise nego sto sam mislila da cu :-)

Koristila sam suve kajsije i kandiranu dinju, ananas i urme. Svega po malo. Iako sam se nosila mislju da bi uz sve ovo super isao sok od narandze i narandzina korica ipak sam se odlucila za limun jer sam ga imala domaceg, svjezeg i neprskanog.







Potrebno je:

- 1,5 solja integralnog brasna,
- 3/4 solje toplog mlijeka,
- 170 gr suvog i/ili kandiranog voca,
- 1 jaje,
- 50 gr omeksalog putera,
- sok od pola limuna,
- 2 kasike meda,
- 1 mala kasika suvog kvasca i
- korica od pola limuna.





Postupak:

- Suvo i kandirano voce isjecite na sitne kockice i prelijte iscjedjenim limunovim sokom. Sve dobro izmjesajte i stavite na stranu.

- U dublju posudu stavite brasno,narendanu koricu limuna, omeksali puter, umuceno jaje i med.

- U toplom mlijeku razmutite suvi kvasac, zatim u posudu sa brasnom dodajte suvo voce, pa mlijekom zamjesite tijesto.

- Prekrijte tijesto i ostavite da se digne.

- Kada se tijesto digne, premjesite ga, stavite u kalup za pecenje (onaj skroz mali za hljeb), ostavite opet da se digne a zatim stavite da se pece na 180 stepeni.

- Peci dok porumeni, zatim ga izvaditi, prohladiti pa toplog posluziti sa puterom i medom ili dzemom od kajsija, ili bez ikakvog namaza vec onako suv sa soljom toplog mlijeka ili caja.




7 comments:

  1. Obožavam ovu kombinaciju, kandirano voće...divno, kvala na receptu, izgleda prefino!

    Pozz.

    ReplyDelete
  2. ovo mora da je jako fino! Još premazano putrom i medom, divota!

    ReplyDelete
  3. Jeste voce u hlebu zna viti jako ukusno..ja volim kandirani djumbir.Kako si se lepo seti;lla za ove ukrase od njih:)

    ReplyDelete
  4. Meni ovo izgleda poput nekog finog cajnog kolaca u kojem se uziva onako lagano, mogu misliti kako je bilo ukusno...svidja mi se kombinacija kandiranog voca.;)))

    ReplyDelete
  5. Eee, opet se igras (prve slice) kao u proslom postu. Znas da mi se to bas dopada ;)
    A, dopada mi se i ovaj hleb-kolač, bas si super iskoristila namirnice:)

    ReplyDelete
  6. Svaki kruh na bazi cjelovitih žitarica mi je posebno ukusan, a ovo sa suhim voćem još bolje.

    ReplyDelete
  7. Meni je jako drag i to posebno ujutro da pojedem dok ispijam moju veeeliku salicu kafe...ja dodam svo voce koje volim :D!!! samo ga jedem s tohga i uzivam !!!

    ReplyDelete