Total Pageviews

Monday, September 26, 2011

Igrica


Previse sam zauzeta posljednjih dana, sedmica, pa cak i mjeseci tako da ne stizem da pisem na svome blogu, niti da posvetim paznju onim blogovima koje rado pratim i na koje redovno svracam.
Sve cu ja to nadoknaditi kada dodje vrijeme da slobodnog vremena bude na pretek :-)

I tako... dok sam se ja bavila svojim obavezama po blogovima je kruzila neka fina i zanimljiva igrica...

Ovu zanimaciju, na mene je prenijela nasa draga Dilajla sa bloga Svastarica.

Pa... da krenemo...




1. Najljepsi post


Jer je Jovo moj otac... zanimljiv i samo svoj. (Uvijek sam govorila da nasem jeziku nedostaju rijeci koje bi njega okarakterisale i opisale.)
Jer me podsjeca na jedan jako fin period zivota, a taj fin period na djetinjstvo i sve one sitnice sto sto zivot cine zivotom.











2. Najpopularniji post


Vec dugo se drzi na prvoj poziciji po citanosti i posjecenosti na mome blogu.

Uopste me ne cudi :-)









3. Najkontrovezniji post


Nisam pisala nista kontroverzno ali da ova rubrika ne ostane prazna izabrala sam, onako malo, kotrovezan receptic.









4.Post koji je najvise pomogao

Pravo olaksanje (i meni a i drugima) odkako sam ga stavila na blog. Cesto su me pitali za postupak i recept... Laknulo mi je sada kada mogu da kazem " Idi na "Tristo cuda" i ukucaj Mamina baklava :-)".








5. Iznenadjujuce uspjesan post


Iako jako fin kolac, socan i mocan kako ja volim da kazem, nisam se nadala tolikoj popularnosti.
Dugo vremena se drzi na drugoj poziciji po posjecenosti.







6. Post koji nije dobio zasluzenu paznju


Ili to meni samo tako djeluje...Mada, mislim da je zaista zasluzio vecu famu. Jako cesto pravljeno u mome domu na opste odusevljenje mojih ukucana, prijatelja, gostiju i slucajnih prolaznika :-)







7. Post kojim se najvise ponosim


E sada...
Da sam sta napisala u tome postu- nisam.
Da sam stavila recepte za ove kolace- nisam.
Da sam ih ja smislila -nisam.

Zasto ponosna???

Jer mi je mama, prije samo par godina govorila, da se ja svoga hljeba necu najesti a sada ne moze cekati da prodje Slava, rodjendan ili tako nesto pa da vidi sta sam sve pravila.
Na zalost, daleko je da sve to isproba i vidi uzivo, ali znam da je ponosna i ovako na daljinu :-)






I na kraju...
posto nisam pratila blogove u posljednje vrijeme ne znam ko je vec ucestvovao u igrici a ko ne, pa da se ne bih ponavljala ovako cemo:

Imenujem prvih pet osoba koje procitaju ovaj post a pri tom nisu ucestvovali u ovoj igrici. Neka ostave neki komentar (kao trag da su bili tu ;-) cisto da znam kome igrica ide dalje i na kojim blogovima da gledam i pratim...
Slobodna sam sljedecu sedmicu tako da cu imati vremena ;-)

1 comment:

  1. Odlican odabir, i ova igrica mi se dopala jer ima zaista smisla:) Predivan izbor. Cekamo te sa novim postovima. Veliki pozdrav...

    ReplyDelete