Total Pageviews

Monday, November 7, 2011

Paganini



Kada sam vidjela ovu sliku znala sam da ce ovaj kolac-torta uskoro na red za isprobavanje kod mene u kuhinji. Buduci da mi je izgledao jako mocno i po izgledu a bo'me i po sastojcima (mmmmm cokolada i ljesnjak) samo sam cekala povod i pravu priliku da se "bacim" na realizaciju.

Povod i prilika bila je godisnjica braka (cetvrta:-)



Iako imam solidno iskustvo sa pravljenjem torti, jako lose mi je krenulo.

Naime;
Nisam imala veliki kalup za pecenje (jbg svi su mi mali) tako da sam morala peci jednu po jednu koru - svih sest komada.

Onda mi se prva kora zalijepila jer sam se oslonila na to da je kalup u kojem pecem kore onaj za koji ne prijanja nista i nisam stavila papir za pecenje.
Kako je vrijeme odmicalo smjesa za kore mi je postajala rijedja jer je bilo toplo a pecenje 1 po 1 je trajalo i previse :-)

Vidjela sam propast torte i pocela osjecati kajanje sto se nisam odlucila za neki provjereni recept koji sam vec isprobala, jer pobogu to je torta za godisnjicu.
Ali kada su kore bile ispecene vidjela sam da i nisu ispale lose. to me je malo umirilo.

Ali avaj...
Zeznuh stvar sa filom. Prerano stavih puter tako da je masa bila mecava... pa sam to sve zajedno stavila u frizider pa cekala...i cekala...i cekala... da se stisne :-).. onda dodala sve ostalo i shvatila da ni fil nije ispao los sto se tice teksture, gustoce i cvrstoce... a ukus... E to je posebna prica. Nisam mogla prestati da ga isprobavam ;-)






Elem, slozih ja tortu i bih zadovoljna kranjim rezultatom, onako vizuelno. Ostavih tortu preko noci u frizideru s nestrpljenjem iscekujuci sutra.

A sutra...
Uh, kako je ova torta nadmasila moja ocekivanja. Odavno ne probah nista ukusnije. I znate sta jos...?
Svako parce koje sam odrezala za nekog drugog sam jedva prezalila... najiskrenije vam kazem ;-)

Obavezno isprobajte.


29 comments:

  1. Prava čokoladna bomba ali stvarno genijalno izgleda.

    ReplyDelete
  2. Mmmm, izgleda kao iz najbolje slastičarne u gradu!
    Znam taj osjećaj kad misliš da će sve propasti, a na kraju si jako zadovoljan i iznenađen koliko super je sve ispalo..
    E sad, da sam ti samo malo bliže maznula bi ti makar jednu jako tanku kriškicu, bez obzira što bi tebi bilo žao, samo da znaš..

    ReplyDelete
  3. A da, i čestitke naravno za godišnjicu braka i još puno takvih od srca...

    ReplyDelete
  4. ovaj komad torte izgleda stvarno savršeno, nikad ne bih rekla da si imala malih problema pri pravljenju. Hvala što si nas odvela do ovog odličnog recepta!

    ReplyDelete
  5. Sretna vam godišnjica! Nisam obraćala pažnju na link, jer sam očekivala recept u tvom postu, ali si me fotkama izazvala da ga detaljnije proučim.

    ReplyDelete
  6. Wau Sanja, Srećna vam godišnjica. P.S. uskoro će i moja pa si me baš zagolicala fotkama i opisom torte. Nije isključeno da isprobam i ja, a što se tiče deljenja parčića najbolje je da pola torte ostavim za sebe a ostalu polovinu podelim :))) šalim se!

    ReplyDelete
  7. Sve najljepše za godišnjicu braka! Izabrala si zaista izuzetan slatkiš. Recept za Paganini je svojevremeno podigao (pre)veliku prašinu na Coolinarici. Sjećam se ovih Majinih Paganini kocki, odavno sam se nameračila da ih pravim jer znam da su njeni recepti sigurni i nema sumnje u ishod.
    Gledajući ove fotografije mogu da zaključim sledeće: lijepo je biti tvoj gost na godišnjici braka:)

    ReplyDelete
  8. sretna godišnjica braka.torta je fantastična, nije ni čudo da si svaki komad jedva prežalila.

    ReplyDelete
  9. Sam izgled torte mi je fenomenalan a još kako si je nahvalila... moram zapamtiti pa napraviti :)
    I da, sretna vam godišnjica braka i svako dobro vam želim uopšte :))

    ReplyDelete
  10. Prvo, sretna godišnjica braka:) Još ste vi zeleni:)) Naravno šalim se jer meni je za koji dan 27.
    Želim vam još puno sretnih i slatkih godišnjica. A torta je pravo moćna!

    ReplyDelete
  11. Torta izgleda jako primamljivo! Vjerujem da vrijedi uložiti malo truda i pomučiti se sa svim tim slinim korama i filom da bi na kraju uživali u njenom okusu! Lijep pozdrav:)

    ReplyDelete
  12. Sretna vam godišnjica i još puno da ih bude.
    Nisam luda za tortama, ali ova me mami, jer i ja jako volim čokoladu i lješnjake

    ReplyDelete
  13. Prekrasna torta, nisam je nikad probala, ali sam čula za nju. Nakon tvog posta, oduševila si me za nju, došao je red i da ja napravim to čudo.

    ReplyDelete
  14. Srećna godišnjica braka, pa da slavite i srebrnu i zlatnu svadbu! Torta izgleda fenomenalno, čokolada+lešnik ne može nikako loše da ispadne. I ja ću je prvom zgodnom prilikom praviti, izdvojena je na stranu.

    ReplyDelete
  15. Cestitam godisnjicu i bas si je zasladila na najbolji moguci nacin:) Torta izgleda fantasticno:)

    ReplyDelete
  16. Sretna Vam godisnjica braka, a tvoja izvedba je besprijekorna!! Svaka cast, predivan je Paganini!

    ReplyDelete
  17. Još puno godišnjica vam želim uz ovakvu divnu tortu.

    ReplyDelete
  18. Srecna Vam godisnjica braka!!!!Zelim da ih imate jos mnogo...A torta,divna!!!!

    ReplyDelete
  19. Kako li sam ja propustila ovaj recept na Coolki?! :) Ovo izgleda vise nego lepo i ukusno!!! Vau! Sanja, nista vise necu reci, ide mi voda na usta... :)

    ReplyDelete
  20. Sretna vam godisnjica i neka sve budu ovako lepe i slatke kao ova tortica, a torta je sudeci po slikama i sastojcima bas prava!:)))

    ReplyDelete
  21. Čestitam godišnjicu braka ! A bez obzira što priprema torte nije najbolje počela, na kraju se vidi da je baš ona bila najbolji izbor ! Jako dobro izgleda i vidi se da je ukusna baš tako kako kažeš !

    ReplyDelete
  22. Sretna vam godišnjica braka! Po slikama nikad ne bi rekla da si imala ikakvih poteškoća pri izradi, torta izgleda fantastično! Recept je zabilježen :)

    ReplyDelete
  23. Predobro izgleda, već osjećam kako se divno topi u ustima...

    ReplyDelete
  24. p.s Samo da ti javim(i ko jos zeli) na mom blogu do 23 Novembra lep Giveaway:))

    ReplyDelete
  25. Želim sve najbolje za Božić i Novogodišnje blagdane! :)

    ReplyDelete
  26. Najljepse ti hvala, Sanja. Sve najbolje i tebi u predstojecoj godini :-)

    ReplyDelete
  27. Ova Majina torta mi je davno u omiljenima i nikako da je napravim. Ova tvoja izgleda baš moćno

    ReplyDelete
  28. Odlično izgledaju! Super recept! :)

    ReplyDelete