Total Pageviews

Sunday, October 3, 2010

Ustipci od mljevenog mesa sa povrcem






Potrebno je:
- 250 gr mljevenog mesa,
-saka zamrznutog povrca (ja sam koristila mjesavinu kukuruza, graska, paprike i celera),
- 1/4 crnog luka,
- jedna mala mrkvica,
- 1 jaje,
- saka zobenih pahuljica,
- 2 kasike paradaiz pirea,
-so i biber,
- 4 kasike brasna,
- na vrh kasike sode bikarbone,
i ako volite dodajte ljute mljevene paprike.







Postupak:

- Zamrznuto povrce skuvati.
- U posudu staviti umuceno jaje i meso i izmjesati.
- Dodati skuvano povrce, narendanu mrkvu i luk, sitno nasjeceni list persuna.
- Zatim dodati sve ostale sastojke i dobro izmjesati.
- Kasikom vaditi masu i prziti na vrucem ulju dok fino porumeni s obje strane.


Super idu uz dipove na bazi krem sira (narocito ako su malo ljutkasti) i zelenu salatu.




4 comments:

  1. Ove zobene pahuljice su mi super. Nikad ih nisam mesu dodavala. Odlično!

    ReplyDelete
  2. vrlo interesantna kombinacija sastojaka

    ReplyDelete
  3. odlični uštipci ! Kombinacija sastojaka mi je super i baš ih želim isprobati . Izgledaju mi jako lijepo !

    ReplyDelete
  4. Mogu vam reci da su jako ukusni. Ja sam ih prvenstveno pravila zbog mog sina ali on i nije bio nesto posebno zainteresovan za njih. Ali zato je tata bio odusevljen :-)

    ReplyDelete