Total Pageviews

Saturday, November 20, 2010

Sta se pravilo...




Meni nije ispao jarko zute boje (kao na Argentinoj slici povezanoj uz recept) jer mi je bundeva bila blijedunjava, a i nisam je pekla vec kuvala. Tako da....
Ali je bio jako mek, izdasan i mirisan. Prava ljepota.







Ove mafine sam pravila vec par puta. Skoro uvijek mi ostane par banana u zdjeli sa vocem, koje prezrenu, i ovi mafini su mi pravi izbor za iskoristiti ih.
Svi ih volimo, dobro nam dodju za dorucak ili uz kaficu, a ni gosti nisu ravnodusni prema njima kada im ih posluzimo.

Na ovim slikama je varijacija sa dodakom mljevenog rogaca i suvih brusnica.










Moj muz nije bio bas odusevljen ali ju je jeo (eh da je sa sirom...), a meni je bila jako fina (ja inace jako volim patlidzan tako da nisam ni sumnjala da mi se nece svidjeti :-)
Pravila sam je sa domacim korama.

Ja sam malo "skrtarila" na sastojcima da bih dobila blazi efekat, smanjila sam jaja, izbacila ulje i umjesto pavlake koristila nemasni cvrsti jogurt.




1 comment:

  1. divno ti je sve, najbolje je kruh, ali ostalo bi mi isto odgovaralo

    ReplyDelete