Total Pageviews

Monday, January 3, 2011

Cureca krilca u Koreanskom sosu




Potrebno je:

- 4 krilca,
- 150 ml "hoisin" sosa,
- 4 kasike soja sosa,
- 4 kasike vode,
- 2 kasike meda,
- 2 cena bjelog luka,
- 1 kasika narendanog korjena djumbira,
- 1 kasika gustina,
- 1 kasika proprzenog susama,
- vlasac i
- kuvana riza za posluzivanje.





Postupak:

- Krilca dobro iskuvati. (tecnost koja ostane nakon iskuvavanja mozete iskoristiti za supu, sto je bio moj primarni cilj a ovaj recept je nus produkt :-)
- Pomjesati hoisin sos, soja sos, vodu, med, i djumbir.
- Krilca nakon iskuvavanja prohladiti i preliti dobijenom mjesavinom a zatim dodati i sitno nasjeckani bijeli luk.
- Poklopiti i ostaviti preko noci da se marinirira.
- Zagrijati rostilj ili gril tavu i isprziti krilca da se "uhvati" rumena korica.
- Mjesavinu, koja je ostala nakon mariniranja, staviti u serpu na tihu vatru i kada prokljuca dodati kasiku gustina (najbolje je da predhodno gustin rastopite u malo vode).
- Mjesati dok ne dobijete sos zeljene gustine.
- servirati kuvanu rizu, preko nje poredati krilca, preliti dobijenim sosem i sve to posuti proprzenim susamom i nasjeckanim vlascem.

Prijatno!






Recept za kucnu varijantu hoisin sosa ( pokupljen sa interneta i neisproban od strane mene)

Potrebno je:
- 4 kasike soja sosa,
- 2 kasike kikiriki putera,
- 1 kasika meda ili smedjeg secera ili melase,
- 2 kasike bijelog sirceta,
- 1/8 kasike bijelog luka u prahu,
- 2 kasike susamovog ulja,
- 20 kapi kineskog ljutog sosa,
- 1/8 kasike crnog bibera.

Postupak:

- Sve sastojke izmijesati da se sjedine i to je to :-)

11 comments:

  1. krasno.. obožavam istočnjačku kuhinju.. a tu spojim i juhicu i jelo.. super :)

    sve naj naj naj u 2011

    ReplyDelete
  2. Hoisin sos nisam nikad probala, a ja isto kao i Andrea volim takvu vrstu kuhinje tako da sam sigurna da je ovo pun pogodak za mene, super!

    ReplyDelete
  3. Kako dobro izgleda! Ne znam sta je taj hoisin sos, ali vec mi se svijda :)) Ne rekoh ti, pravila sam nedavno "popcorn" piletinu i bilo je extra :) Ja sam posle jaja kockice valjala u mesavinu prezle i brasna, da bude krckavije, otimali smo se i mi i deca :))) Hvala na ideji :)

    ReplyDelete
  4. Ni ja nisam cula za taj sos, ali mi cela ova kombinacija zvuci kao nesto mnogo dobro :)
    Savrsene fotkice!!!

    ReplyDelete
  5. jako dobro mi zvuči ova kombinacija, slike su divne

    ReplyDelete
  6. Draga Sanja, najlepse zelje tebi i tvojima u Novoj godini uz ovaj pikantni receptic!;)))

    ReplyDelete
  7. odlična kombinacija, i ja sam ljubitelj ovakve hrane, iako niti ja ne znam što je hoisin sos. Čime ga se može zamijeniti ?

    ReplyDelete
  8. Kod tebe zaista uvijek neke zanimljvie kombinacije, ovo izgleda savršeno! Sve najbolje ti želim, tebi i tvojoj obitelji u ovoj Novoj 2011. godini! :)))

    ReplyDelete
  9. Posto vidim da je vecini "hoisin" sos stran i nepoznat, cim ugrabim vremena postavit cu i recept za neku "nome made" varijantu :-)
    Mamajac, jako mi je drago da ste svi bili zadovoljni. Mogu ti reci i da kod nas situacija, skoro uvijek, bude takva :-)
    Mignonne, mnogo hvala na lijepim zeljama. I tebi itvojoj porodici sve najbolje u Novoj godini.

    ReplyDelete
  10. Branka nema potrebe da ga mjenjas icim ( a i ne znam kakve vrste soseva su ti dostupne) jer cu uskoro postaviti neki recept, sto sam pronasla na internetu, za taj sos.
    Ebba, najljepse ti hvala na lijepim zeljama. Sve najbolje u Novoj godini i tebi i tvojima najmilijim.

    ReplyDelete