Total Pageviews

Wednesday, April 6, 2011

Krem supa od brokolija






Potrebno je:

- Jedan cvijet brokolija,
- pola male glavice crnog luka,
- 1 cen bijelog luka,
- jedna kasika brasna,
- jedna kasika mljevenog oljustenog badema,
- 4 dl mlijeka,
- 1 kasika nasjeckanog persunovog lisca,
- 2 kasike maslinovog ulja i
- so i biber.

-Plus;
- Listici badema za posluzivanje.






Postupak:

- U serpu staviti maslinovo ulje i sitno nasjeckan crni luk.
- Luk prziti dok pocne dobijati smedjkastu boju, zatim dodati i nasjeckani bijeli luk.
-Par puta promjesati pa dodati nasjeckan brokoli.
-Dodati i brasno i mljeveni badem pa sve zaliti mlijekom.
- Kada mlijeko pocne da vri dodajte persun, so i biber.
- Kuvajte do zeljene gustine.
- Kada dobijete zeljenu gustinu, smaknite sa vatre i supu izmiksajte u blenderu ili stapnim mikserom.
- Sipajte u tanjire za posluzivanje pa pospite listicima badema (mozete ostaviti i par sitnih cvjetica brokolija pa i njih iskoristiti za dekoraciju).




9 comments:

  1. Sjajna čorbica draga ! Obožavam ih!

    ReplyDelete
  2. Ovakve supe najvise su trazene. Pozdrav...

    ReplyDelete
  3. I ja volim ovakve supe-corbice.Sjajan recept i slike!!Pozdrav:))

    ReplyDelete
  4. Predivna juhica, ovo si danas spremim za ručak!

    ReplyDelete
  5. i ja ju volim! samo ja radim s vodom i bez brašna, tako da je malo "lakša". ova tvoja je sigurno punija okusom.

    ReplyDelete
  6. Hvala vam puno i veeeeliki pozdrav za sve :-)
    Dunja, nadam se da ces uzivati u njoj i da ce ti se svidjeti.
    Monika i ja obicno pravim ovu vrstu supa sa vodom. Ovo je prvi put da radim sa mlijekom i mogu ti reci da sam odusevljena. Neznam kako ce se mlijeko uklopiti sa drugim povrckicama ali sa brokolijem ja izvrsno. I jako volim staviti kasiku brasna u supu jer mi bude nekako kremastija. Kada pravim sa vodom i bez brasna bude lijepa i kasasta, sa brasnom bude kremasta, a sa mlijom i brasnom extra kremasta :-)

    ReplyDelete
  7. Predivna juhica! Pravi sam "juho-ljubac" pa ovaj recept moram obavezno isprobati!:)

    Lijep pozdrav!

    ReplyDelete
  8. juhica je divna, svidja mi se dodatak badema, sigurno daje jednu laganu slatkocu :)), fotografije su odlicne!

    ReplyDelete