Total Pageviews

Monday, March 7, 2011

Mirisne fitness kocke by Notsoevil




Vec par puta pravim ovaj fini kolac i uvijek mi ispada drugaciji teksturom :-) Ukus uvijek bude isti, onakav kakav i jeste- FANTASTICAN.

Jako fini spoj sastojaka.





Ovaj put, maslinovo ulje sam zamjenila uljem od rizinih mekinja a sjeckane orahe, krupno mljevenim bademima.






Bila sam u frci sa vremenom pa suve sljive nisam dovoljno dugo drzala u tecnosti. Tako nisu dovoljno "omekle", pa samim time kada sam ih samljela nisam dobila fini pire vec onako malo grublji i krupniji :-)
To je razlog zasto sam ovaj put dobila "rastresitiju" teksturu kolaca, a ne onakvu kakva je u orginalnom receptu.



2 comments:

  1. Kolač je u svakom slučaju odličan i sigurna sam da je i u ovoj verziji fantastičnog okusa. Super izgleda !

    ReplyDelete